Marketing for kontorhoteller og coworkingspaces

Online markedsføring for kontorer – fortæl hvad du har at byde på til dine lejere

Målrettet kontorannoncering til potentielle lejere, der søger præcis det du tilbyder.

rådgiverannoncering
Bliv valgt

Øg chancen for at I bliver som deres næste kontor

Søgeannoncering

Vi opsætter en søgekampagne på alle jeres primære ydelser, så dem der søger efter fx. kontorhotel, coworkingspace eller kontorlokaler, finder jer første gang.

Med betalt søgeannoncering kan du komme op i toppen af Googles resultater med det samme og blive eksponeret for alle dem der faktisk leder efter det I tilbyder.

Stjæl dine konkurrenters 
(potentielle) kunder

Med et nyt værktøj fra Google Ads som hedder Custom intent kan vi målrette kunder som er i markedet og kigger på dine konkurrenters hjemmesider – og sende annoncer til dem når de surfer rundt på nettet.

Hvis de ikke har fundet dig af sig selv, kan vi sørge for at de opdager at din virksomhed findes og at du kan tilbyde de helt rigtige lokaler.

Inspirér på LinkedIn

Med LinkedIn kan vi målrette branche, anciennitet, stillingsbetegnelse og specifikke virksomheder og gøre opmærksom på at I findes og hvad I står for – og ikke mindst hvorfor de skal vælge jer lokaler.

LinkedIn er stærkt til at starte en kunderejse og blive opdaget i et marked med mange spillere.

Følg op og bliv husket – helt automatisk

Det er ikke alle der kigger på din hjemmeside der ringer og køber dine ydelser – desværre. Men det vi kan gøre er at følge op på dem, helt automatisk med det som hedder remarketing.

Her sender vi annoncer til dem som har været på din hjemmeside og minder dem om at du findes f.eks når de er på Facebook, læser nyheder på nettet eller ser videoer på YouTube. Det gør at du forbliver “top of mind” og ovenikøbet kan udvide budskabet og gøre kunderne klogere på hvad I kan tilbyde. (Og vi kan selvfølgelig vælge dem fra, som allerede har henvendt sig!)

Case

Coworking Space

Uanset om man er en freelancer, start-up, scale-up eller etableret virksomhed, så kan man (næsten) altid bruge et kontor. Især et, som afholder events og holder det sociale i live. Og ovenikøbet et, som står for alt det praktiske, så man kan fokusere på sin egen virksomhed. Et budskab, som selvfølgelig skulle ud til alle iværksættere.

Vi har sammen med denne kunde lagt en fremtidig plan for, hvordan vi både kan skabe interesse og følge op, så de potentielle kunder booker en rundvisning.

I løbet af en periode på 2 år har de fået 397 henvendelser.

Markedsføringsstrategien bestod af Facebook og Google Ads.

aftale
møde
Kun for kontorhoteller og coworkingspaces

Nemt, ligetil og skræddersyet til dit behov

Lead Your Way har lavet en helt specifik pakke med online markedsføring, skræddersyet til kontorer, som gerne vil have flere lejere.

Pakken til kontorannoncering er lavet i tre niveauer – så du kan starte billigt og skrue op for blusset over tid. Eller starte direkte – lige på og hårdt hvis du vil vækste og penetrere et marked hurtigt og effektivt.



det gode samarbejde

Uden lange bindinger og snørklet marketingsnak

Vi tror på det lange og tætte samarbejde og på at gøre det man er bedst til. Vi har ikke lange bindinger – du får en fast månedspris og kan til enhver tid sige op.

Vi laver alt det markedsføringstekniske og du gør os klogere på dine kunder og opgaver – så lader vi bureausnak, teknisk fnidder og fancy marketingsord blive hjemme.

aftale
bliv fundet af din målgruppe

Tilstedeværelse og synlighed er endnu vigtigere i dag

Tilstedeværelse på nettet er kun blevet vigtigere med tiden, og i dag søger folk efter det de skal bruge – direkte på deres telefon. Hvis ikke de finder dig (og ikke kender dig i forvejen) så ringer de aldrig til dig.

Med annoncering på Google kan du sørge for at “poppe up” når den potentielle klient står og søger efter præcis det du tilbyder og du får derfor muligheden for at:

1. Blive set
2. Blive husket
3. Blive kontaktet

online succes

Hvad får du ud af målrettet kontorannoncering?

Bliv fundet når folk søger

Når kunderne søger på kontor er det ofte fordi de har et behov, nu og her, eller snart hart det. Det er kritisk at være synlig i starten af processen – for at senere kunne blive vurderet til at blive valgt.

Inspirér kunder som er i markedet

Selvom kunderne ikke har fundet præcis din virksomhed, så kan vi stadig annoncere til dem – hvis de kigger f.eks på konkurrentens hjemmeside, søger efter lignende ydelser eller direkte leder efter det I har. Så opdager de at du måske har de rigtige lokaler – og du får chancen for at blive valgt.

Flere henvendelser

Jo flere relevante potentielle kunder der opdager dig, ser hvad du kan og bliver mindet om at du eksisterer, jo bedre chance har du for at få en henvendelse og i sidste ende få flere lejere.

Måling af resultater

Vi sætter måling op på, hvor mange der sender jer en mail, udfylder en kontaktformular, henter noget materiale eller ringer til jer fra annoncerne, så du kan se hvad dine annoncepenge går til. Sporing er aldrig 100% – men det giver dig en rigtig stor indsigt i hvordan det går, hvad der virker og ikke mindst hvordan vi kan forbedre resultatet.

Hvad er inkluderet i kontorannoneringspakkerne?

  • Personlig kontakt:
    • En samtale hvor vi taler om hvad I tilbyder og hvad der skal præsenteres for kunden
  • Annoncer:
    • På alle jeres primære ydelser, søgeord, konkurrenters besøgende mv.
  • Hjælper:
    • Rådgivning og sparring igennem hele processen
  • Kontrol:
    • Vi skriver et udkast til alle annoncer, og I godkender indhold før det bliver sendt ud i verden 🙂
  • Teknik:
    • Hjælp til installation af Facebook Pixel, Tag Manager, LinkedIn Insight Tag og sporing
  • Kontooprettelse:
    • Oprettelse af annoncekonto på Google, LinkedIn og en Facebook Business Konto (hvis I ikke har en)
  • Vi tager os af det:
    • Månedlig justering, forbedring og optimering af annoncer
  • Fornyelse og forbedring:
    • Løbende vedligeholdelse og tilføjelse af nye tiltag og opdateringer
  • Budget:
    • Vi sætter et budget på Facebook/Google/LinkedIn som passer jer. Kan ændres efter behov
  • Super service:
    • I kan både ringe og skrive med spørgsmål og forslag - i al den tid vi samarbejder
Proces

Hvordan er processen for opsætning af dine annoncer?

Vi følger en super-simpel og effektiv proces, som vi har brugt mange gange, til at skabe resultater for vores kunder

Møde

Vi tager et møde og taler om hvad I tilbyder, hvad der vigtigt for dig, hvad du har prøvet før, hvem du fokuserer på af lejere og hvilke budskaber du gerne vil ud med.

Opsætning

Vi sætter alt det tekniske op, opretter annoncekonti, laver sporing, skriver annoncer, opsætter budgetter osv. Du får selvfølgelig lov til at godkende annoncer, før vi sender dem ud i verden.

Drift

Vi passer det hele og vi taler løbende sammen om udbyttet, mulige forbedringer, nye ydelser mv. Vi sørger for at annoncerne kører og justerer og forbedrer hver måned. Du tager dig bare af kunderne som du plejer.

Lead Your Way står for al annonceopsætning, tekster og alt det tekniske med annonceringen - du sparer en masse tid samt penge og kan fokusere på din virksomhed og kundernes behov

Hør mere om mulighederne med markedsføring af jeres kontorer

Du er også mere end velkommen til at give os et kald på +45 71 99 22 95

Kontakt

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.