Ledet af Theis og Jeppe Skøtt, tilbyder en guldmine af indsigt om, hvordan man forbedrer sin tilstedeværelse på LinkedIn på en organisk måde....

Ledet af Theis og Jeppe Skøtt, tilbyder en guldmine af indsigt om, hvordan man forbedrer sin tilstedeværelse på LinkedIn på en organisk måde....
Pressemeddelelse: Lead Your Way overtager kunderne fra Adword Vision Grundt helbredsmæssige udfordringer, har Tommy Jepsen været nødsaget til at...
Effektivitet i B2B Marketing - LinkedIn Paid og Organic - få mere ud af dine ads vha. organisk marketing. Hovedemner for Diskussion B2B Marketing og...
I dette Webinar guider vi dig i gennem LinkedIns annonceringsmuligheder, herunder annoncestrategier, målretning og forskellige annonceformater, samt Do’s and Don’ts. Vi tilbyder at gennemgå din LinkedIn-strategi og komme med vores forslag til, hvordan du kan optimerede den.
Velkommen til vores webinar om B2B-marketing Hej og hjertelig velkommen til vores webinar. Mit navn er Malte, og jeg hedder Theis. Vi kommer fra...
Organisk vs betalt markedsføring Organisk markedsføring og betalt markedsføring er to forskellige tilgange til at promovere og nå ud til en...
Som en del af Lead Your Ways vækststrategi indtræder Nicolai Fohlmann som partner og medejer efter 2,5 år i virksomheden. Nicolai skal fremadrettet...
DEMANDGEN – A… HVA? Er det bare et nyt smart begreb i marketing? ⬇️
🏴☠️ DARK SOCIAL 🏴☠️ – Er der en ny skummel taktik i marketing?
Hvad er en god klikrate (CTR) på LinkedIn annoncer? 👉
... Din pipeline er tom, dine sælgere har ikke noget at lave - der kommer intet ind. Hvad er løsningen her og nu? Markedsføring selvfølgelig, online...
Kombiner branding og salg for 6 gange så mange konverteringer.
Få noget ud at dit markedsføringsmateriale, som ikke er blevet anerkendt nok, som du ønskede det ville – Se med her
Få 60% mere ud af jeres annoncering ved at kombinere organisk og betalt annoncering. ✅
Verdens største business network skal selvfølgelig også indgå i jeres overvejelser, når I laver jeres B2B markedsføringsplan.
Er din konverteringsstrategi rigtig for din virksomhed?
I vores sidste opslag opsatte vi en problemstilling, der omhandlede manglen på konverteringer, på trods af en modtagelig, interesseret og engageret målgruppe.
Hvordan imødekommer man dette?
Er din konverteringsstrategi rigtig for din virksomhed?
I vores tidligere opslag har vi gennemgået kunderejsen fra awareness (opmærksomhed omkring virksomheden), til opbygning af bekendtskab og tillidsskabelse, hvilket nu tager os til den sidste fase af kunderejsen; konvertering.
Fanger I jeres målgruppe optimalt med den nuværende marketingstrategi?
I sidste opslag snakkede vi om, hvor vigtigt det er at skabe relation og særligt også tillid, mellem jeres virksomhed og jeres målgruppe. Men hvordan får man helt præcist opbygget det?
Er jeres konverteringsstrategi rigtig for jer?
I vores tidligere opslag har vi gennemgået kunderejsen fra awareness (opmærksomhed omkring virksomheden), videre til opbygning af bekendtskab og tillidsskabelse, hvilket nu tager os til den sidste fase af kundetragten; konverteringer.
I sidste opslag snakkede vi om, hvor vigtigt det er at skabe relation og særligt også tillid, mellem din virksomhed og jeres målgruppe.
Men hvordan får man helt præcist opbygget det?
Lad os nu antage at du har fået dine reklamer ud til det helt rigtige publikum, som aktivt interagerer med dem, men – Få svar og se videoen.