Lad jeres indhold SKABE interesse, tillid og i sidste ende flere leads og drømmekunder

Content Marketing

Brug indhold til at føre ordet for jer, og start med at give værdi

 

  • Skab indhold der hjælper dine potentielle kunder 
  • Skab relation og tillid ved at give mere og pres-sælge mindre
  • Positionér jer selv som eksperter i markedet
Giv VÆRDI

Content Marketing

Den store pointe i content marketing er at give noget værdifuld viden til din målgruppe af kvalificerede købere, for at øge tillid, relation og skabe interesse I jer som leverandør. Formålet er ikke at pitche dine ydelser og produkter, men i stedet demonstrere interesse, viden og ekspertise ved at dele indhold, som dine kunder faktisk ønsker og kan bruge til noget.

Emner og content pillars

Contentplan og struktur 

Indhold og formater

Indhold til målgruppen

Forbedring og fornyelse af eksisterende indhold

Content som en del af kunderejsen

Sparring på bedre indhold og opbygning

STRATEGISK INDHOLD SOM MARKEDSFØRING

Hvad kan content marketing være?

  • Blogposts og indlæg
  • Posts på LinkedIn og andre sociale medier
  • Email og marketing automation
  • Video
  • Podcasts
  • Infografikker
  • Case-studies
  • Whitepaper
  • E-bøger
  • Webinarer

 

103 Rådgivende Ingeniører
ADmire
Emporio Technologies
Fischer & Kernn
Optum CE

Hvad får du ud af dit samarbejde med Lead Your Way?

Få eksperthjælp og sparring på hvordan I bruger indhold bedst og mest optimalt, til at nå jeres mål og få den position i markedet I ønsker.

Contet marketing er meget andet end “bare” at skrive et whitepaper eller lave en leadformular til jeres nye katalog. Med content marketing kan vi placere jer det helt rigtige sted i markedet og være top-of-mind når kunderne skal til at købe nyt.

Erfarne eksperter

Vi har 16+ års erfaring med online markedsføring. Vi bruger selv samme værktøjer, som vi rådgiver i. Og alle vores specialister er certificerede af LinkedIn og bruger content marketing dagligt med vores kunder og for os selv.