Hvordan får du mest ud af din online markedsføring som B2B virksomhed?
FOKUS! ????
Hvis du vil have succes med online markedsføring indenfor salg af ydelser eller andet B2B salg, så er det enormt vigtigt at du har valgt hvad du vil sælge.
Det kan lyde BANALT – men læs alligevel med:
Rigtig mange virksomheder vil gerne “sælge det hele” til alle dem som kan bruge det. Hvis det kan lykkes ER DET JO PERFEKT! – men ofte vil det være nemmere at målrette et budskab, skrive en god annoncetekst og få flere potentielle kunder i røret, hvis man vælger at fokusere helt ind til kernen. Både i produktet du udbyder og hvem aftageren skal være.
Dit BEDSTE produkt til den BEDSTE kunde til den RIGTIGE pris
Hvis vi i stedet kun vælger fx. 20% af kundebasen og kun det produkt eller den ydelse som de allerhelst vil købe og som din virksomhed tjener bedst på; så har vi selvsagt chancen for at skabe en succes med online markedsføring.
Marketingbureauets opgave er pludselig mere klar: hvad skal vi skrive, om hvad og til hvem
– for at kunne skabe nogle stærke resultater.
Det giver en meget større chance for succes!
Mit spørgsmål til dig er: Hvem vil du have skal købe dit produkt og hvorfor er lige netop dit produkt interessant for dem?