linkedin-marketing-guide-cover-3d-shot

Sådan laver I effektiv markedsføring på LinkedIn i 2024

Den definitive guide til at lykkes med content marketing, leadgenerering, annoncering og relationsskabelse på LinkedIn

Fuldt opdateret og klar til at eksekvere på i 2024

E-bogen er 124 sider og indeholder overblik, strategier, konkrete tips, tricks og hacks, vejledning til organisk marketing og til betalt annoncering. LinkedIn markedsføring er det indsatsområde du som B2B virksomhed ikke må negligere i 2024.

Guiden er let-læst og med fokus på at give dig forståelse, indsigt og konkrete handlingspunkter, du kan implementere i jeres marketingstrategi.

Disclaimer
Vi sender ingen spam, sælger ikke dine data og du kan ALTID afmelde dig igen. *Vi garanterer ingen resultater og tager intet ansvar for hvad der sker i eller udenfor din forretning. E-bogen og indholdet på nyhedsbrevet, er kun lavet til inspiration og skal ikke tages som personlig rådgivning til dig. Du er 100% ansvarlig for alt du gør og konsekvensen heraf.

linkedin-marketing-guide-cover-3d-shot

Indhold i guiden

Strategisk marketing på LinkedIn – med organisk indhold og betalt annoncering

Organisk Linkedin – posts, dialog og interaktion

  • Top-of-mind eller Out-of-sight?
  • Content marketing – og styrken i at give
  • Indhold til hele købskomiteen
  • Brug hele dit teams kompetencer (og forskelligheder)
  • En opdeling af emner og talking points
  • Organisk marketing fungerer bedst med en plan og struktur
  • Sæt struktur på og lav content i batches
  • Få flere øjne på – Brug forskellige typer af content
  • Distribution
  • Flere typer af content
  • Sød musik i alles ører – Sådan bruger du forskellige vinkler på dit content
  • Checkliste til den gode post
  • Vinkler du kan bruge i en post
  • Idéer til konkrete posts
  • Hvor meget skal jeg skrive, sige og gøre? Om længden af dit content
  • Hvordan måler du effekten af din indsats? Relevante metrics for LinkedIn
  • Værdien af dit indhold er direkte proportionalt med interesse, følgere og mulige kundeemner i fremtiden

 

Betalt annoncering til at støtte din kunderejse og pipeline

  • Top funnel: Det kolde lag – Få nye øjne på jeres ydelser
  • 95/5-reglen – kunderne er ikke klar til købe (endnu)
  • Fra ukendt til valgt og købt – Den ulige kamp om brand awareness
  • No awareness – Hvem, siger du?
  • Brand Awareness – Hvem er vi?
  • Category awareness – Hvad laver vi?
  • Situational awareness – Hvornår skal du bruge os?
  • Middle of funnel: Det midterste lag – Få skabt tillid og interesse
  • Bottom funnel: Det varme lag – tid til at handle
  • Leadgenerering som vejen til succes med marketing
  • Kampagneopsætning og kampagnetyper på LinkedIn
  • Annonceformater på LinkedIn
  • Opbygning af målgrupper
  • Hvad sker der efter annoncen?
  • Hvor mange penge skal du afsætte til LinkedIn annoncering?
  • Hvad bliver pengene så brugt til
  • Før du begynder at bygge din målgruppe på LinkedIn
  • Hold dig opdateret om de nyeste trends og tricks

 

Bonusafsnit 1: Gode strategier til virksomhedssiden

Bonusafsnit 2: Thought leader Ads

Bonusafsnit 3: Fem hurtige til din LinkedIn profil

Bonusafsnit 4: LinkedIn Ads Library