Se Webinaret her (replay)
Sådan laver du effektiv B2B annoncering – Webinar
Her får du et 20 minutters webinar/webcast hvor jeg fortæller om hvordan du kan lave effektivt B2B annoncering for produkt og/eller ydelsesvirksomheder.
Se videoen nedenfor.
Det er også muligt at downloade e-bogen om samme emne
E-bogen
Download e-bogen her for et overblik og referenceramme
Bestil en gratis markedsføringsplan
Kontakt
Artikel: Sådan laver du effektiv B2B annoncering online
Her vil jeg fortælle dig lidt om hvordan du ved hjælp af online markedføring kan få lettet salgsarbejdet og nå ud til mange mange flere kunder.
Online markedsføring kan hjælpe dig med at ramme de potentielle kunder på det rigtige tidspunkt og rigtige sted, og gøre dem klar til at købe dit produkt eller ydelse.
Typer af online annoncering
Måden man ligesom gør det på, det er ved at sætte forskellige former for annoncering op på Facebook og LinkedIn og Google, som alt sammen ligesom er afstemt efter hvor i kunderejsen de lige i virkeligheden befinder sig og hvor vi nemmest kan finde dem.
Det er jo ikke sikkert at kunden nødvendigvis er klar til at købe i dag, men det kan være de er det om en måned eller om et halvt år. Det kan være de overhovedet ikke kender dig. Det kan være de kender dig rigtig rigtig godt, men måske ikke er overbevidst om at det er jer der skal levere varen.
Alle de her ting kan man ligesom italesætte ved hjælp af annoncering, og så simpelthen indsætte, hvad skal man sige, den type annonce der er brug for, for at nå til næste stept. Det kunne være en opkvalificering af at kunden forstår hvad det er I kan. Det kunne være at skabe noget tillid i forhold til at I faktisk kan levere varen, eller simpelthen få forklaret at I leverer lige netop det her som de har brug for.
Dit udbytte er selvfølgelig flere leads, flere kunder og flere varme leads som faktiske er til at arbejde på, og som kender dig og dine produkter og ydelser, og hvorfor I er anderledes, når du egentlig griber knoglen og taler med dem. Så det er egentlig det, vi vil prøve at kigge lidt dybere ind i.
Hvorfor skal du så bruge din tid på den artikel her?
Hvis du læser med, så gætter jeg på, at det er fordi du har overvejet muligheden om at bruge online marketing til at få flere kunder til din B2B virksomhed. Måske er du allerede i gang, men du ved måske ikke hvordan du skaber mærkbare resultater med online markedsføring, eller hvordan du skalerer det til et højere niveau end hvor det er nu.
Der er mange som sætter annonceringer op, men som simpelthen ikke har følingen med om det gør en forskel. Og det er ret væsentligt både at få måling på – hvad er det egentlig vi får ud af vores penge? Hvor mange leads får vi ud af det? Hvor giver vi for dem? Hvad er kvaliteten af de her leads? Og hvor mange flere mennesker lærer os egentlig at kende ude i markedet?
Forskellige annoncer til forskellige stadier i kunderejsen
Jeg kommer til at gennemgå flere forskellige stadier i kunderejsen og fortæller hvordan du bedst muligt rammer din målgruppe på de her forskellige stadier af den kunderejse med online markedsføring der giver mening.
Først vil jeg lige sige lidt generelt om kunderejsen og de termer jeg kommer til at bruge, og bagefter så dykker vi ned i de fede muligheder der er, når du som virksomhed gerne vil vækst dit B2B salg ved hjælp af online markedsføring.
Når du er færdig med at se det her, så håber jeg egentlig at du sidder tilbage med en følelse af at du har noget mere viden om hvordan den her strategi den skal opbygges, for at det kan gøre en forskel for din virksomhed.
Rom blev selvfølgelig ikke bygget på en dag, men hvis du har brug for noget input efterfølgende til hvordan du så i virkeligheden implementerer det, eller måske til at udtænke strategien færdig, så sidder jeg selvfølgelig klar til at hjælpe dig.
Jeg har arbejdet med online marketing i lidt over 13 år, og har specialiseret mig i annoncering for B2B virksomheder, fordi der er tit når en organisation som har et rigtig godt produkt eller ydelse, måske ovenikøbet har en stor salgsafdeling, men som måske ikke har fået digitaliseret sig til at lave den online markedsføring til at gøre alle de andre ting nemmere egentlig at få afsat.
Det som vi lever at, det er at hjælpe virksomhed til egentlig at komme ud på den rejse, og få lavet den digitale markedsføring sådan så man kan trække, hvad skal man sige, hele virksomheden ind i, jeg skulle lige til at sige det nye årtusind, men i hvert fald ind i en tidsalder hvor man aktivt også bruger online markedsføring, selvom man også bruger nogle af de traditionelle salgsredskaber som for eksempel kold kanvas eller direkte at køre ud til virksomheder og vise frem hvad det er man kan.
Sådan får du online markedsføring til at fungere selv med et komplekst produkt
Som virksomhed der kan du ligesom vælge at organisere din markedsføring på to forskellige måder. Den ene det er at lave en kampagne som skal råbe folk op af kontorstolen hen over 14 dage, for at sælgeren lige kan nå at ramme års-kvoten og så er vi videre ikke. Det er måske den ene vej at gå, at man virkelig prøver at presse på, og så ser om man ikke kan få løftet salget. En anden strategi kunne være at man ligesom kontinuert var til stede på alle relevante kanaler, hvor vores potentielle målgruppe egentlig er, og blive ved med at aflevere budskabet. Hele tiden blive ved med at sørge for at man er “top of mind”, og at man ligesom får talt til kunden på det niveau hvor de er. Altså for at, både for at forklare, hvad er der er muligheder? Hvad er det vi kan levere som er anderledes? Prøv lige at se hvem der ellers har brugt os. Ting man kan spejle sig i, så man sådan hele tiden ligesom gør noget for at opbygge sig.
Det er måske sat lidt på spidsen at man enten gør det ene eller det andet, men det er i hvert fald min overbevisning at det er klart det mest effektive på sigt, at man er til stede hele tiden, og ikke bare i et kort øjeblik i et meget højt beløb lige der hvor man skal ramme en eller anden kvartals- eller års-kvote.
Så den tilgang det er også lidt det vi kalder kunderejsen. Altså det er noget vi gør hele tiden, noget vi har kørende hele tiden. Vi kalder det også “always on” kampagner. Altså kampagner som hele tiden kører i et eller andet niveau for at gøre kunderne købsmodne. Det kan selvfølgelig være at man skruer ned i sæsoner hvor man har spidsbelastning i virksomheden, eller skruer op når man gerne vil have at der sker noget mere, men tanken er ligesom at man bliver ved med at arbejde med at have online annonceringer ude til at gøre arbejdet færdigt, sådan så at sælgerne egentlig kan få lov at arbejde med det.
Top-, mid- og bottomfunnel annoncering
Det vil skal snakke om nu, det er hvordan man kan dele kunderejsen om i det vi kalder “top”-, “mid”- og “bottom funnel”. Og sådan helt traditionelt så deler man jo en kunderejse op i sådan en, i en trakt eller telåg om hvor vi ligesom ser, hvor langt er vi nået i det?
Det er selvfølgelig korrigeret lidt, fordi kunderejsen kan jo ligesom gå mange måder i dag. For ligesom at have et udgangspunkt og noget at tale om, så er det lidt nemmere at man faktisk har noget liggende på den her måde.
Hvis vi tænker det som en trakt, og siger dem som er udenfor trakten, de har måske hverken behov eller kendskab til din virksomhed, og dem som er helt nede i bunden af trakten, de er måske i virkeligheden klar til at handle.
Så skal vi have sat annonceringer op på alle niveauer, sådan så at vi ligesom får gjort kunderne mere klar på måde den ene og den anden og den tredje.
Top funnel – erkendelsesfasen
“Top funnel” er også det vi kalder erkendelsesfasen. Her der oplever kunderne måske at de har et problem eller en mangel i virksomheden som de gerne vil undersøge. Det er ikke muligt nødvendigvis for dem at sætte præcise ord på hvad det er de har behov for eller hvad løsningen skal være, og måske slet ikke hvem det er de skal handle ved. Men hvis de er her, så ved de at der er et problem som skal addresseres. Og der kan vi indsætte en form for annoncering.
Mid funnel – overvejelsesfasen
Hvis de er nået til “mid funnel”, altså det vi kalder overvejelsesfasen, der kan det godt være at de har identifiseret problemet, og faktisk aktivt søger efter en løsning. Det kan blive Google søgninger der er relevante, fordi de faktisk sidder og leder præcis efter produktet virksomheden, eller den ydelse som de egentlig har brug for. Der skal vi også være til stede, så der er en anden form for annoncering.
Bottom funnel – beslutningsfasen
Hvis vi kommer ned i det der hedder “bottom funnel”, så kommer vi ud i det vi kalder beslutningsfasen, og her der har de måske besluttet sig for hvad det er der skal løses, hvad det er der skal gøres, og måske også hvem de vil købe af. Og hvis valget det ligesom skal falde på dig, så skal vi have sikret at kunden har støt på dig, vi skal have sikret at der er skabt noget tillid, og at de har noget interesse i dit produkt, og at de måske også forstår nogle af nuancerne i dit produkt i forhold til de andres. Så der sætter vi en anden form for markedsføring ind.
Det er vigtigt at huske, at jo længere at vi kommer ned imod beslutningsfasen, altså bunder af tragten, jo færre mennesker er der ligesom også at arbejde med. Nogle har måske ikke brug for løsningen alligevel. Nogle for en anden løsning. Nogle vælger at udskyde projektet. Men dem som er dernede, de er rigtig rigtig varme, og de er ligesom klar til at købe. Så hvis vi har fået skubbet dem helt derned, så mangler vi lige at få presset dem resten af vejen.
Salg af komplekse produkter
Når vi skal sælge komplekse ydelser og produkter, så er der ligesom flere perspektiver vi skal have kigget på. Det som ofte adskiller B2B virksomheder fra B2C, det er at kunderejsen ofte er meget længere. Nogle virksomheder er den jo flere år lange, fordi der både kan være købsklausuler, der kan også være bindinger ved tidligere produkt køb, eller en eller anden udfasning af det produkt de allerede har.
Kunderejsen bliver og så tager det også længere tid for kunden at blive forsikret om at de lige er din virksomhed der er det rigtige valg. Og derfor er vi nødt til at være til stede i meget længere tid, og ikke en kort salgsindsats og telefonopkald en gang imellem. Nej de skulle jo helst støde på os, både når de leder, både når de søger på nettet, når de er på de sociale medier, så skal de opdage os ikke?
Netop fordi kundegrundlaget er mindre, så er det også vigtigt med en effektiv markedsføring, som ligesom rammer dem som har brug for dit produkt eller ydelse. Både før de har brug for det, når de begynder at overveje det, og også når de er klar til at tage den beslutning, sådan så vi har chancen for egentlig og spille jer gode og få jeres salgsteam ind på det rigtige tidspunkt.
Kundens rejse
Kunderejsen er selvfølgelig ikke altid lineær i B2B virksomheder. Det er jo ikke sikkert at en potentiel kunde bevæger sig fra “top funnel” til “bottom funnel” med en annonce hver og så er de klar til at købe, men det gør det nemmere at vi har noget som sætter ind på flere forskellige niveauer alt efter hvor kunden er, simpelthen så vi har en bedre chance for at ramme dem rigtigt med den markedsføring der er ude. Så det ikke bare er en busreklame der tilfældigvis kører forbi den dag, hvor man er klar til at købe et eller andet stort teknisk system, men at det i stedet for er skrædersyet til at, okay når jeg er på LinkedIn, så bliver jeg påvirket, når jeg sidder og søger efter det, så finder jeg det. Og når jeg sidder og kigger hos konkurrenter, så bliver jeg pludselig fuldt op af din virksomhed også og viser at “hov! vi findes jo også, og vi kan i øvrigt det her”.
Online annoncering kan gøre det meget nemmere at styre de potentielle kunder hen imod kontakt os knappen og udfyldningen af lead formularer, og det kan også gøre sælgernes arbejde meget nemmere, fordi vi simpelthen kan trække en liste af varme leads ud og sige “dem her de vil faktisk gerne kontaktes”.
Det er altså noget nemmere at sælge et produkt, hvor vi i forvejen ved at de har vist interesse for at “det her det er noget vi godt kunne tænke os”. Og at de så ovenikøbet måske har forståelse for nuance med jeres produkt og ved hvilke andre cases I har implementeret med succes. Så er I altså nået ret langt.
Annoncer til forskellige trin i kunderejsen
Vi skal prøve at snakke om hvilke former for marketing vi skal bruge på hvilke dele af kunderejsen. Den første her ved oppe i “top funnel” når de måske ikke aktivt leder efter en løsning, så er vi simpelthen nødt til at lave det der hedder “push annoncering”. Altså vi laver annoncer vi sender ud til dem, vi mener kunne være interesserede nu eller på sigt. Hvis vi skal være lidt mere konkrete omkring hvad det er for noget vi laver i “top funnel”, så er det, så handler det jo ligesom om at gøre dem opmærksomme på at I eksisterer. Det kan lyde lidt hårdt, men sådan er det for mange virksomheder. Det er jo ikke alle sammen der har, det er jo ikke os alle sammen der har et brand som er genkendeligt i hele verden. Men her der kan vi simpelthen få gjort noget for at de husker os, og i hvert fald opdager at vi eksisterer med det her “push annoncering”. Hvis du annoncerer på f.eks. Facebook, som også er et rigtig rigtig godt B2B værktøj, så kan vi lave et CVR-træk, feks. branchekoder på dem, som du gerne vil have fat i, og så kan vi egentlig lave målrettet annoncering til de helt rigtige selv på et socialt medie, som egentlig har private mennesker, som “target audience”.
Så kan vi jo i virkeligheden pludselig lave effektiv B2B markedsføring, fordi det er jo en platform, hvor 75 % af alle danskere er på dagligt. Det vil sige at der er også meget stor chance for at vi faktisk får annoncerne ud til dem. På LinkedIn der kan vi jo målrette specifikke brancher og stillinger, ancienniteter og alt muligt andet, så der kan vi også ramme nogle andre mennesker, som vi nødvendigvis ikke får på Facebook. Så vi plejer tit at have begge kanaler med i en marketingsstrategi. Simpelthen for at få bredden med af hele den målgruppe vi godt vil have fat i.
I denne her del af tragten, der bruger vi sjældent Google annoncering og Google Adwords, som mange også kender, fordi det er ikke det rigtige tidspunkt at bruge den. Det er fordi det kan være meget svært at ramme lige præcis dem som du gerne vil have fat i, medmindre det lige er 50-årige mænd i Ty, der læser Berlingske og interesserer sig for fiskeri. Men det vi i stedet for kan gøre, det er at sige: “Okay hvis vi skal målrette præcist de her typer af mennesker, så gør vi det her, og så bruger vi Google til noget, når vi kommer ned i “mid funnel” i stedet for”.
Facebook som B2B medie?
Rigtig mange tror de ikke skal være på Facebook som B2B virksomheder, og der er næsten ikke noget der kunne være mere forkert, fordi Facebook er som sagt et meget meget brugt medie, og ved hjælp af nogle eksterne værktøjer, der er det faktisk at målrette sin annoncering fra B2B derinde også.
Ofte så synes jeg at vi får skabt en rigtig god “lead maskine”, som tynder flere leads ud igennem Facebook end den gør igennem LinkedIn over tid. Nogle af leadsene er lidt mere kvalificerede på LinkedIn, så der ligger måske en lille smule mere arbejde i dem der kommer fra Facebook, men rigtig mange af dem er også de helt rigtige.
Så derfor er det væsentligt at have, hvad skal man sige, dem begge to med, for at vi får dem, som har en præference for det ene eller det andet medie. Det er jo ikke så vigtigt for os hvilket medie de er vilde med, så længe det er de rigtige mennesker, som sidder i de virksomheder, vi gerne vil have fat i, så vil vi jo gerne have lov at vise annoncer til dem.
Lad os sige at vi kommer lidt længere i kunderejsen, vi når ned til “mid funnel”, og her så ved kunderne måske noget om din virksomhed, eller de ved i hvert fald hvad deres problem er, og hvilken løsning de leder efter.
At være tilstede på det rigtige tidspunkt
Nu gælder det altså om at være til stede, når de faktisk begynder at søge sig frem til et resultatat om hvor de kan få hjælp henne. Og så ville Google være et godt valg.
Når vi sætter Google rigtigt op, så popper dit firmanavn op, når folk de søger efter et produkt eller en ydelse, som du tilbyder. Det er det vi kalder “search annoncering”, og det er de almindelige “søge annoncer”, der kommer frem ude på Google, når man søger efter et eller andet man har brug for, så kommer der annoncer op, og så kommer der nogle almindelige søgeresultater op også.
De her søgeannoncer er meget væsentlige på de produkter og de ydelser I tilbyder, simpelthen for at være tilstede i det øjeblik at folk faktisk leder efter dem. Her der skriver man f.eks. ikke konkurrenters navne og sådan noget ind, fordi det må man sjovt nok ikke, men hvis man leder efter et produkt eller ydelse, så kan vi jo være til stede, fordi det er jo faktisk nogle, som sidder aktivt og researcher på, hvem kan hjælpe mig med denne her problemstilling, eller hvem kan levere den her vare?
Hvis de allerede har hørt om jer i “push annoncering”, så er der også en større chance for at de klikker på jer her, fordi så er der en genkendelsesfaktor. Det vil sige, vi har faktisk gjort noget tidligere, som så pludselig bliver til et større hele, når de egentlig begynder at lede efter jer.
Så der på den måde kan man sige at de to ting spiller sammen, så det der sker i “top funnel”, altså at vi gør opmærksomme på os selv, støtter egentlig det arbejde vi laver i “mid funnel”, altså når folk de aktivt leder efter os, eller i hvert fald efter det type produkt eller ydelse, så kan vi sørge for at være der.
En anden ting vi kan gøre i “mid funnel”, det er også det vi populært kalder at sjæle konkurrentens potentielle kunder, og det er et værktøj, som Google Ads tilbyder, som kaldes “customt intent”. “Custom intent” er rigtig rigtig smart, fordi der kan vi målrette på hensigten eller adfærden som kunden har, eller den potentielle søger har. Så hvis de sidder og søger på nogle af de relevante søgeord og besøger konkurrenters hjemmesider. Så kan vi simpelthen målrette på baggrund af det ved at sige til Google: “Dem der besøger de her 10 hjemmesider derude, de er egentlig interessante for os”. Og så kan vi vise en annonce, når de sidder og læser på et nyhedsmedie, når de sidder og læser en blog, når de sidder og kigger på en eller anden hjemmeside, hvor der er Google reklamer på. Så kan egentlig få sin annonce op og vise frem – “vi er her også”.
Det kan gøre det lidt nemmere at komme i dialog, og også at spille sig selv stærk, faktisk på baggrund af at konkurrenten egentlig er dygtig til at tiltrække kunder. Så det er en stærk ting at lægge på, når folk de aktivt sidder og kigger. Om de så søger efter en løsning, eller om de direkte går ind og besøger konkurrentens hjemmeside. Så kan vi jo godt stikke flaget op, fordi så længe de sidder og kigger, så er de sandsynligvis ikke færdige med at tage en beslutning, og så kan vi stikke flaget om og sige: “Hey, vi har også noget at byde på”.
Bottom funnel annoncering
Når vi så kommer helt ned i “bottom funnel”, altså nået ned i bunden af tragten, og at vi er tæt på at folk egentlig skal til at tage en beslutning. Så skal vi til at konvertere de her leads til faktisk at blive kunder. Og de vi gør her, det er det der hedder remarketing. Og det betyder egentlig, at hvis folk har kigget på en af dine annoncer, har besøgt din hjemmeside eller andet. Altså vist en eller anden form for interesse. Så kan vi lave genmarkedsføring til dem udfra det. Altså vi kan simpelthen lave en eller mange forskellige annoncer, som ligesom uddyber det budskab de har fået tidligere, og sikrer at de ligesom husker os.
Du har sikkert oplevet det, hvis du har været inde at kigge på noget tøj eller nogle ting inde på nettet. Så de her produktannoncer de kan opfølge efter en, nogle gange i rigtig rigtig lang tid.
Man kan gøre det lidt mere intelligent og sige, lad os sige at man har været inde at besøge jeres hjemmeside, og så hen over de næste 2 måneder, så kommer der en kavalkade af 5, 6 forskellige annoncer, som fortæller noget om hvem I er, hvad det er I kan, hvad I står for, viser jeres produktydelser eller jeres produkt og ydelser frem, det kan være den viser nogle cases frem. Altså simpelthen uddyber og forklarer mere omkring virksomheden, og forsøger at skabe tilliden og forståelsen af jeres virksomhed hos kunden helt automatiseret ved hjælp af det her remarketing.
Vi er nu nået til bunden af tragten
Når vi er nået herned i bunden af tragten, så er det jo tit der, det er rigtig rigtig sjovt, fordi der kan vi jo faktisk konvertere dem til at de bliver til noget, at de bliver til et lead vi kan tale med, som kan blive til en kunde. Og det er i virkeligheden rigtig meget guld værd, fordi det er jo faktisk der vi får lukket, hvad skal man sige, ikke handlen nødvendivis, men vi får gået fra at det er et potentielt lead, til at det bliver et salgs qualified lead vi egentlig kan arbejde med ovre i salgsafdelingen.
Remarketing – bliv “top of mind” hos kunden
Remarketing betyder kort sagt at vi kan minde leadsene om at de tidligere har kigget på vores produkter og services, og også uddybe ligesom hvad det er vi tilbyder. På den måde så bliver du ligesom også “top of mind”, og der er langt større sandsynlighed for at den potentielle kunde kan vælge dig. Simpelthen både fordi de kan huske dig, og måske også fordi de bedre forstår hvad det er du laver. Især Facebook er rigtig rigtig god til det her.
Lookalikes – skyd genvej til korrekt målretning
En anden ting som Facebook er ret stærk til, det er at hvis vi får en masse leads igennem alt den her markedsføring, så kan man lave det som hedder “lookalike annoncering”. Og “lookalike” det er dybest set at man siger til Facebook: “Hey, de her 100 mennesker der har henvendt sig, kan du ikke finde nogle flere der minder om dem, fordi det er dem vi faktisk rigtig gerne vil i dialog med”.
Så kan vi ramme den ideelle kunde med de næste annoncer, fordi Facebook faktisk ved hvem det er som synes at det du laver, det er interessant. Så vi kan gøre det lidt nemmere at målrette, både fordi at Facebook som regel er rigtig rigtig dygtige til at finde dem som minder om dem som udfører den handling som vi gerne vil, og så er det også ret smart at få, hvad skal man sige, flere folk til at få øjne på.
Så det er et rigtig stærkt værktøj at lægge på, når man begynder at få succes med resten af strategien, så er det som om at man næsten kan sætte turbo på den ved at sige: “alt det her det er rigtigt, kan vi ikke få noget mere af det?”
Og det vil Facebook rigtig rigtig gerne, fordi når vi får resultater igennem dem, så har vi jo også lyst til at købe flere annoncer af dem. Så på den måde der, alle resultater de avler ligesom resultater, når vi egentlig går den vej.
Men hvordan pokker kommer man så i gang med det her?
Nu ved du lidt om, hvad er det vi skal have sat op, og hvornår og hvad er det vi skal sætte op, for at vi egentlig har en chance for at komme hele vejen igennem tragten. Det er måske ikke det nemmeste at sætte alle detaljerne op, hvis ikke du både er superbruger i Facebook business manager og LinkedIn Ads og Google Ads og “cost of intent” og sådan noget.
De tilbyder ret mange muligheder for hvordan man sætter det op, og det kan godt være lidt en jungle nogle gange at finde rundt i. Det kan jo være at man skal overveje, skal jeg vælge trafik, eller er det rækkevide, eller er det leads, eller hvad er det jeg skal fokusere på, og det er lige det, som vi gerne ligesom vil hjælpe dig med, hvordan du gør.
Så hvis du har brug for det, så handler det her selvfølgelig om at få lagt en plan, sådan så du kan få fat i flere potentielle kunder, kan gøre opmærksom på virksomheden, og kan være til stede når folk de faktisk leder efter produktet eller ydelsen, og i sidste ende følge op på dem, og køre det her remarketing for egentlig at gøre dem klar til at tale med dig, så de egentlig har forståelsen af produktet, og også lysten til at tage snakken.
Og hvis du gør det her før dine konkurrenter, gør det i din industri, så står du altså meget meget stærkere, fordi der er nogle som stadigvæk halter efter, og ikke gør noget her. Måske kun kører det traditionelle salgsarbejde som er rigtig rigtig effektivt, men som hvis man lægger det her ovenpå måske i virkeligheden kan gøre det meget nemmere eller skabe meget større resultater.
Få en gratis markedsføringsplan
Så hvis du har lyst til det, så vil jeg gerne tilbyde dig at lave en gratis B2B markedsføringsplan, hvor vi ligesom tager alle de her tanker, og får dem sat konkret på hvad man gør i din virksomhed.
Læs mere: https://leadyourway.dk/gratis-markedsfoeringsplan/
Du kan sende en mail til mig på kontakt@maltesmarketing.dk
Så får vi aftalt et møde. Om det er Zoom eller ude i virkeligheden, det er op til jer, og så prøver vi at lave en plan, som I faktisk kan bruge til noget.
Jeg håber at du har fået noget ud af det. Mange af de tanker der er i det her, det er det samme som er i min ebog om B2B annoncering, så den kan du hente her også, og ligesom slå op i igen, og få sat hvad skal man sige, lidt form på hvordan tankerne og hvordan planen den skal være. Og så er du meget velkommen til at kontakte mig hvis jeg kan hjælpe dig med noget.
Tusind tak for din tid og held og lykke med det.