Fanger du din målgruppe optimalt med din nuværende marketingstrategi?
Lad os nu antage at du har fået dine reklamer ud til det helt rigtige publikum, som aktivt interagerer med dem, men.. En stor procentdel af dem, køber stadig ikke noget fra dig.
Hvorfor gør de ikke det?
Svarene kan være mange, men nogle af mulighederne er:
De har ikke nok kendskab til dig eller dit firma endnu.
De er ikke bekendte med hvor god den service du yder, eller det produkt du sælger er.
De har ikke tillid til at du er det rigtige valg indenfor dit marked.
Hvad gør du så?
Du står med et perfekt modtageligt publikum, du har produktet eller servicen, samt evnerne til at levere en kvalitetsløsning til din målgruppe – men der er ikke nok der bider på din digitale fiskekrog.
Hvordan opbygger du dybere kendskab og tillid mellem din målgruppe og dit firma?
Det svarer vi på i næste opslag.
Følg os her på bloggen, for at blive klogere på digital markedsføring.