LinkedIn annoncering: Et stærkt redskab i B2B værktøjskassen

Skrevet

af | 13. jan 2023

Vidste du, at du kan få 60% mere ud af din annoncering, hvis du kombinerer den med det organiske arbejde på LinkedIn?

Mit navn er Malte, jeg kommer fra Lead Your Way. Vi hjælper med både organisk og betalt annoncering på LinkedIn. En af de vigtige ting, når man kører annoncering, er selvfølgelig at have målrettet den rigtigt og sende det rigtige budskab.Men hvis du også har organisk arbejde på platformen, altså at du poster på virksomhedsprofilen og der er medarbejdere engageret i det, så har du chancen for at øge resultatet af din betalte annoncering med op til 61%.

Der er nogle rigtige gode muligheder for, hvis man gør begge dele. Grunden til, at det giver mening at lave noget på en virksomhedsside, som af mange bliver opfattet som lidt død eller lidt kedelig, er at det er et sted, hvor folk går ind og validerer, om det er en virksomhed i orden og om det er nogen, man kan samarbejde med.

Så hvis I har en aktiv side med en masse godt indhold, der positionerer jer godt i markedet, så har den faktisk en rigtig stor chance for at understøtte jeres betalte budskab.

At skabe en integreret tilgang, hvor både den organiske og betalte tilstedeværelse på LinkedIn arbejder sammen, kan give markante fordele.

 

Fordele ved at implementere denne strategi:

 

Øget troværdighed:

Aktiv profil og engagerede medarbejdere signalerer pålidelighed og et positivt signal til potentielle kunder og samarbejdspartnere.

Større rækkevidde:

Organisk indhold når et bredere publikum og øger opmærksomhed omkring din virksomhed. Det kan samtidig være med til at øge interessen for dine betalte annoncer.

Bedre målretning:

Ved at kombinere organisk og betalt indhold kan du finjustere din målgruppe og levere mere relevant indhold til dem der er mere tilbøjelig til at konvertere.

Langsigtet brandopbygning:

Den organiske tilgang bidrager til at opbygge dit brands image og positionere dig som en autoritet i din branche. Dette skaber langvarige fordele og muligheder.

Bedre resultater:

Når dine organiske aktiviteter støtter dine betalte kampagner, kan du forvente bedre resultater, højere klikfrekvenser og lavere omkostninger pr. konvertering.

 

Så husk, en integreret tilgang til LinkedIn-markedsføring, der kombinerer både organisk og betalt arbejde, kan være nøglen til at maksimere din succes på platformen og styrke din virksomheds position